Sen o Warszawie…….

W dniach 12.06. 2019 r.uczniowie klas IV-VIII wraz z opiekunami udali się na trzydniową wycieczkę do Warszawy.  Pierwszego dnia, zwiedzanie rozpoczęliśmy od Starego Miasta, gdzie znajduje się Kolumna Zygmunta III Wazy oraz Pomnik Warszawskiej Syrenki. Zwiedzaliśmy Krakowskie Przedmieścia oraz Plac Piłsudskiego gdzie podziwialiśmy Grób Nieznanego Żołnierza. Następnie udaliśmy się na krótki odpoczynek
i obiad by zregenerować siły na zwiedzanie przepięknego Wilanowa. Na zakończenie pierwszego dnia wybraliśmy się do  Pałacu Kultury i Nauki, gdzie mogliśmy podziwiać panoramę Warszawy.

Kolejny dzień rozpoczęliśmy od Powązek Starych i Wojskowych. Zobaczyliśmy groby bohaterów narodowych, sportowców, aktorów i innych ważnych osobowości. Wysłuchaliśmy ciekawych historii związanych z tym miejscem. Kolejnym celem naszej wycieczki był Zamek Królewski, gdzie podziwialiśmy piękno wnętrz oraz bogactwo kultury narodowej.  Stadion PGE Narodowy był jednym z najbardziej wyczekiwanych miejsc przez naszych kibiców piłki nożnej. Gdy weszliśmy na trybuny i wspięliśmy się na sam szczyt, z góry podziwialiśmy ogrom obiektu!

Ostatniego dnia udaliśmy się na spacer po Łazienkach Królewskich. Podziwialiśmy piękno architektury budynków, pomników oraz florę i faunę parku. Ostatnim punktem wycieczki było Muzeum Wojska  Polskiego.